Radet Avarii – Contact

Radet reprezinta principalul furnizor de apa calda si incalzire in sistem centralizat. Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice (RADET) este prezent in municipiul Bucuresti asigurand furnizarea energiei termice pentru marea majoritate a locuintelor din capitala.

Radet dernajamente si avarii

Avariile in sistemul administrat de RADET pot survenii datorita defectiunilor provocate de vechimea sistemului de termoficare.

Ce avarii pot aparea la RADET ?

  • intreruperea furnizarii energiei termice;
  • lipsa apei calde;
  • furnizare agent termic neconform;
  • intrerupere servicii de alimentare cu apa calda si caldura.

Sistemul de alimentare centralizata cu energie termica din orasul Bucuresti cuprinde:
• unitati de producere;
• retea de transport a apei fierbinti pentru sistemul de termoficare;
• retea de distributie a agentului termic secundar pentru prepararea apei calde de consum si asigurarea incalzirii;
• puncte termice, statii centralizate şi module termice cu instalatiile si utilajele aferente.

- Advertisement -

Contact Radet Bucuresti

In cazul in care ai de anunta o avarie la Radet sau ai nevoie de informatii cu privire la serviciile Radet poti sa contactezi compania dupa cum urmeaza:

  • Telefon Radet : 0372 148 000
  • Adresa Radet:  Str. Cavafii Vechi nr. 15, sector 3, Bucureşti
  • Email: registratura@radet.ro

In cazul unor avarii aparute in sectoarele din Bucuresti, Radet va face tot posiblilul sa rezolve intr-un timp cat mai scurt toate problemele aparute in retea.

RADET are în exploatare

  • Sistemul de transport şi distribuţie compus din:
    954,09 km conducte – reţele termice primare
    2963,3 km conducte – reţele termice secundare.

Avariile pot fi anuntate iar in acest caz apa calda sau dupa caz agentul termic poate fi oprit pe o perioada anuntata. Avariile aparute in sistem pot fi solutionate rapid sau dupa caz in urma unor lucrari mai complexe ce necesita mai mult timp.

Daca intampini azi o avarie la sistemul centralizat Radet atunci o poti anunta la numarul de telefon afisat mai sus sau printr-o sesizare pe adresa de email.

Reclamatii si sesizarii Radet

031.9442 pentru mesaje preînregistrate, pentru fiecare sector în parte, referitoare la functionarea sistemului de termoficare – tarif normalprogram non-stop

CALL CENTER TELVERDE 0800.820.002 pentru preluarea sesizărilor și reclamațiilor privind calitatea agentului termic livrat, precum și a avariilor produse în sistemul de termoficare – apel gratuitprogram non-stop

Pentru informaţii generale şi înscrieri audienţe: 0372.148.022 (tarif normal); 021.314.57.69 (tarif normal), program luni – vineri între orele 7:30-15:00.

Contact pe email

Poti trimite o solicitare la adresa: office@cmteb.ro (contracte, facturi furnizori, documente oficiale de la instituţii publice, documente juridice, modificări date contractuale, somaţii Administraţia Domeniului Public etc.)

website oficial: radet.ro

Articolul precedent
Articolul următor

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

spot_img