Cum intri in contact cu Garanti Bank serviciul de relatii cu clientii pentru informatii despre serviciile oferite de Garanti Bank S.A.
Relatii cu clientii Garanti Bank Contact
Sunând la serviciul nostru de call center 0800 80 1234 (apel gratuit din orice rețea de telefonie fixă) sau la 021 200 9494 (număr cu tarif normal), disponibil zilnic între 9:00 si 22:00.
Intra in contact cu Garanti Bank pentri a afla informații despre produsele și serviciile Garanti BBVA și, de asemenea, ne puteți transmite sugestiile și întrebările dumneavoastră.
Reclamatii la Garanti Bank
Reclamatie Garanti Bank: reprezinta cererea sau sesizarea formulata in scris, trimisa catre Banca prin oficiile postale/curier sau prin posta electronica ori prin sistem online prin care un reclamant (persoana fizica sau juridica) isi exprima o nemultumire in legatura cu activitatile/serviciile furnizate de Banca.
1. Cum pot sa depun o reclamatie?
– in orice Agentie GARANTI BBVA;
– la adresa de email contact@garantibbva.ro;
– la adresa reclamatiimifid@garantibbva.ro, adresa dedicata reclamatiilor formulate de catre clientii MiFID II
– prin formularul dedicat de pe site-ul garantibbva.ro;
– la adresa postala a sediului central:
- GARANTI BANK S.A.
- adresa: Soseaua Fabrica de Glucoza nr. 5 Business Center, Novo Park 3 Cladirea F, Et. 5 si 6, Sector 2, Bucuresti.
Informatii utile Garanti Bank online
- Cod SWIFT Garanti Bank: UGBIROBU
- telefon call center Garanti Bank 0800 80 1234
Despre Garanti Bank
Garanti BBVA România este deținută de Garanti BBVA Turcia, a doua bancă privată locală, ca mărime. Grupul financiar spaniol Banco Bilbao Vizcaya Argentaria (BBVA) este acţionarul majoritar al Garanti BBVA Turcia.
La Garanti Bank dobanda pentru un depozit la termen in moneda nationala variaza de la 6,75% pana la 7,05%.
Cand ai nevoie de serviciul de call center Garanti Bank ?
Sunt anumite situatii pe care le identificam pe scurt in paragrafele urmatoare, cand poti apela serviciul de relatii cu clientii duoa cum urmeaza:
- informatii despre serviciile bancare;
- informatii despre dobanzi depozite sau comisioane de retragere;
- probleme legate de accesul in contul de client Garanti Bank;
- informatii carduri si transferuri intre conturi;
- alte probleme aparute la Garanti Bank.
Pentru orice informatie sau orice problema aveti legata de serviciile sau contul dvs Garanti Bank va invitam sa apelati serviciul de suport clienti doar de pe site-ul oficial si doar la numerele de telefon oficiale Garanti Bank.
Activare card la Garanti Bank
Dacă deții Bonus Debit Card nou emis, pentru persoane fizice, îți oferim o soluție simplă și rapidă pentru a-ți activa cardul.
Sună în orice zi, între orele 9:00 și 22:00, la Serviciul de Relatii Clienti: 021.200.94.94 (număr cu tarif normal) sau 0800.80.1234 (număr gratuit în rețeaua de telefonie fixă) să îti activezi cardul și să îți setezi codul PIN.
Folosește numărul scurt 1-1-1-1 pentru limba română sau 2-1-1-1 pentru limba engleză și ai activat pe loc noul card.
Informatiile expuse au caracter informativ iar problemele sau solicitarile dvs sunt solutionate doar de personalul avizat Garanti Bank Romania.