Sodexo România este lider de piață în domeniul beneficiilor extra-salariale și al serviciilor care îmbunătățesc calitatea vieții angajaților. In cadrul acestui articol va propunem sa identificam modul de contact Sodexo Romania.
Contact Sodexo relatii cu clientii
Modalitatile de contact Sodexo Romania sunt expuse in paragraful urmator iar aici identificam si un numar de telefon pentru serviciul de call center Sodexo:
- Sodexo Romania daca ești un client/comerciant telefon contact: 021.204.46.46
- Dacă ești beneficiar card de masă: 021.207.27.27 (între orele 7:00 și 22:00)
- Pentru un potențial client/prospect avem numarul de contact: 021.204.46.46
- Contact prin Fax: 021 208 91 00 – 0372 15 16 16.
Adresa Sodexo Romania este: B-dul Dimitrie Pompeiu nr. 9 – 9A, Iride Business Park – clădirea 19, etaj 3, Bucuresti, Sector 2.
Pentru a contacta Sodexo prin e-mail, trimite mesajul la următoarea adresă de email: info.ro@sodexo.com
Serviciile grupului Sodexo
Sodexo este prezent in Romania cu o serie de servicii si beneficii pentru angajati romani insa printre acestea enumeram urmatoarele servicii esentiale si populare:
- Card de masă (Gusto Pass) – destinate alimentelor sau consumației la restaurant;
- Card cadou (Cadou Pass) – permit achiziționarea unei game largi de produse și servicii, în general de natură non-alimentară;
- Card de vacanță (Turist Pass) – oferite angajaților pentru petrecerea vacanței în România;
- Card cultural (Cultura Pass)
- Tichete de creșă (Primul Pass) – pentru angajații părinți care au copii cu vârsta până în 3 ani, ce asigură plata (integrală sau parțială) creșei copiilor
- Tichete sociale (Viva Pass) – rezervate categoriilor sociale defavorizat.
Tichetele de masa Gusto Pass sunt cele mai populare servicii ale grupului Sodexo iar mai nou tichetele sociale au prins avant mai ales in ultima perioada datorita situatiei economice.
Cardul Sodexo este deasemenea foarte popular in randul utilizatorilor iar aici iti recomandam sa vezi modul prin care poti afla care este soldul pe cardul Sodexo:
De fiecare data cand doresti sa verifici soldul cardului tau sau istoricul tranzactiilor, acceseaza contul tau MySodexo, unde poti urmari soldul si ultimele tranzactii in timp real. La fiecare incarcare, vei primi SMS pe numarul de telefon mobil comunicat de angajator sau ales la crearea contului tu MySodexo.
Pentru mai multe detalii poti urmarii articolul precedent despre modul de activare card Sodexo
Pentru orice problema legata de cardurile Sodexo sau de modalitatea de a deveni beneficiar al serviciilor Sodexo poti intra in contact cu Sodexo Romania prin metodele exemplificate mai sus.