Cum poti sa intri in contact cu Cargus pentru informatii, sesizari si reclamatii colete expediate.
Cargus reprezinta cea mai extinsa retea nationala formata din mai mult de 5500 de localitati cu zero kilometri suplimentari taxati.
Sesizari si reclamatii Cargus
Ai o problema si doresti sa faci o sesizare sau sa depui o reclamatie cu privire la serviciile Cargus ?
Orice sesizare se poate face telefonic la numerele de telefon afisate mai sus sau prin formularul de contact din pagina oficiala Cargus.
Ce probleme poti sa intampini la curier Cargus ?
- coletul nu ajunge la timp;
- nu gasesc AWB;
- nu stiu sa comand un curier;
- Nu stiu cum pot urmarii coletul meu;
- Nu identific unde este coletul meu.
Important, inainte de a intra in contact cu Cargus nu uitati de codul dvs AWB pentru a identifica mai usor coletul dvs. Pentru numar de telefon curier Cargus puteti verifica contul dvs din aplicatia mobila.
Preturi Expediere colete prin Cargus curier
Servicii suplimentare taxabile pentru curier Cargus:
- Trimitere colet cu valoare declarată 5.000 LEI( la adresă) Easy Collect Standard 12 lei
- Trimitere colet cu valoare declarată 1.000 LEI (in SHIP&GO) Economic Standard +12 lei
- Plată ramburs la livrare +9 lei
- Retur documente +15 lei
- Preluare colet inainte de 10:00 +30 lei
- Livrare sambata +9 lei
- Deschidere colet la livrare +6 lei
Cargus livreaza sambata ?
Conform cu serviciile suplimentare taxabile la Cargus pentru expedierile facute sambata se percepe o taxa de 9 lei.
Urmarire colet – AWB Cargus
Poți urmări livrarea și verifica locația coletelor pe cargus.ro. Accesați contul Cargus și gestionați expedierea coletului, putând accesa opțiunile de schimbare a adresei sau retur al coletului. Verifica cod AWB
Pentru a verifica mai usor coletele expediate sau care urmeaza a fi primite, este recomandat sa aveti instalata aplicatia Cargus.