Contact eMag 24/7 – Chat LIVE

Contact eMAG! Ghid explicativ prin care poti intra in legatura cu serviciul de relatii cu clientii de la eMag pentru rezolvarea anumitor probleme aparute in interactiunea dvs cu eMag Bucuresti.

eMAG este unul din principalele magazine de la noi din tara care se ocupă cu vânzarea online de echipamente și componente IT, electronice, electrocasnice, articole de îngrijire personală, produse auto, articole sportive, cărți, muzică, filme, mobila si produse pentru casă și grădină, petshop, articole pentru copii, jucarii.

In cadrul acestui articol analizam posibilitatea de a intra in contact cu Emag atunci cand avem nevoie sa depunem o sesizare sau o reclamatie cu privire la produsele achizitionate de pe platforma online.

Contact eMag call center

Pentru a intra in legatura cu serviciul de clienti Emag sau cu un agent Emag avem la dispozitie urmatoarele numere de telefon:

Telefon EMAG FIX: 021 200.52.00 (indisponibil)
Contact Emag : 0722.25.00.00 (eliminat)

Modalitatea de contact eMAG Bucuresti prin telefon a fost eliminata de companie, suportul fiind oferit pe CHAT din contul tau de client eMAG.

Orice problema legata de serviciile oferite de Emag se poate rezolva rapid din contul de client pe care-l detii pe site-ul oficial emag.ro

Contact eMAG -sesizari si reclamatii

Pentru reclamatii servicii oferite de platforma eMAG se poate indentifica urmatoarele situatii:

  • inlocuire produse cumparate de pe site-ul eMag;
  • reclamatii facturi si preturi practicate de comerciantii din platforma eMag;
  • reclamatii pentru emag Genius;
  • sesizari de natura spam sau alte tipuri de frauda in numele eMag.
  • Garantii produse si asistenta pentru grantie.
  • Retur la eMag pentru produsele achizitionate de pe platforma.

 Emag Bucuresti contact relatii cu clientii

Pentru reclamatii la Emag cu privire la colete sau la produsele ce sunt prezente pe platforma Emag avem la dispozitie pe langa numerele de telefon de mai sus si posibilitatea de a trimite un email prin formularul de contact Emag.

formular de contact emag

Contact Emag pe email prin formularul de contact disponibili in linkul de AICI 

In cel mai scurt  timp posibil un agent emag va prelua solicitarea sau reclamatia dvs pentru o solutionare prompta.

Livrarea produselor Emag

Produsele achizitionate de la Emag pot fi livrate prin:

  • curier Sameday sau FanCurier
  • livrare prin posta
  • livrare in showroom
  • livrare la easybox

Prin serviciul Emag Genius beneficiezi de livrare gratuita doar pentru produsele marcate cu simbolul GENIUS.

Ce probleme pot aparea la Emag ?

  • produsele nu au fost expediate
  • probleme la retur produse
  • situatii ce tin de garantia produselor
  • alte probleme legate de serviciile oferite prin platforma Emag.

In momentul in care doriti sa achizitionati ceva de pe site-ul Emag, verificati daca produsul respectiv este vandut si livrat de Emag.

Pentru probleme de garantie poti suna la Emag insa de preferat este sa verificati centrele care asigura garantie pentru produsul respectiv.

Retur la Emag

Daca doresti sa faci un retur pentru produsele disponibile pe Emag ai dreptul la retur in decurs de 30 de zile.

retur emag

Numar de telefon emag comenzi

Intrucat numarul de telefon pentru relatii cu clientii eMag numai este valabil poti completa o cerere de informatii comenzi prin formularul de contact eMag.

Ghidul celor mai frecvente intrebari la eMAG

Am primit alt produs ?

Daca ai primit alt produs decât cel comandat, îți recomandăm să refuzi coletul la livrare. În cazul în care ai acceptat coletul, poți să îl returnezi și să plasezi o nouă comandă.

Când și cum vei primi banii înapoi după ce ai anulat comanda

Dacă ai anulat comanda din contul de client, vei primi banii înapoi în funcție de metoda de plată prin care ai achitat-o:

Card online

Prin Instant Money Back, primești banii înapoi în maximum 30 de minute dacă ai cardul salvat în cont. Dacă nu ai cardul salvat în cont, vei primi banii înapoi în cel mult 72 de ore.

În cazul în care anularea a fost înregistrată în aceeași zi în care a fost plasată comanda, iar cardul este salvat în cont, primești banii înapoi a doua zi lucrătoare.

Ordin de plată

Intră pe Live chat pentru a cere ajutorul unui agent care poate face verificările necesare și te poate ajuta cu restituirea sumei.

“Plătește în 30 de zile” – Suma din My Wallet se va actualiza în 30 de minute din momentul primirii confirmării de anulare.

“Plătește în 4 rate” – Suma din My Wallet se va actualiza în 30 de minute din momentul primirii confirmării de anulare. Vei primi banii înapoi pe prima rată în maximum 72 de ore lucrătoare din momentul primirii confirmării de anulare.

Plata cu voucher – Voucher-ul se reactivează în momentul în care comanda este stornată. În situațiile în care avem comandă mixtă, iar voucher-ul a fost folosit parțial și doar o comandă s-a stornat, acesta rămâne “blocat”.

Contactează eMAG pe chat pentru a rezolva această situație. În situațiile în care comanda nu este stornată ca și status, voucher-ul nu se reactivează, așa că îți recomandam să iei legătură cu noi pe chat pentru acțiuni suplimentare.

Poti urmarii in ghidurile online, mai multe detalii despre modul de contact eMAG Bucuresti

11 COMENTARII

    • Buna ziua
      Toate informatiile despre produsele achizitionate de la eMag se regasesc in contul dvs de client inclusiv garantiile pentru produse – rubrica –> GARANTIILE MELE.

    • Buna ziua

      Semnalati situatia dvs pe site-ul oficial emag.ro rubrica contact. Exista si suport prin chat direct in contul dvs de client insa acolo timpi de asteptare pot fi destul de mari din pricina multor cereri.

    • Buna ziua

      Din pacate in acest moment numarul de telefon call center a fost suspendat din motive pe care nu le cunoastem. Legatura cu serviciul de relatii clienti se poate face doar prin formular de contact sau chat in contul de client. Metodele de contact sunt exemplificate in cadrul acestui articol.

  1. Am primit coletul incomplet ( 3 anvelope în loc de 4), achitate integral.
    Firma de curierat” sameday” susține ca au primit coletul incomplet
    Doresc soluționarea probleme, eventual returul coletului și restituirea banilor.
    Va multumesc!

    • Buna ziua

      Va rugam sa trimiteti sesizarea dvs la emag.ro sectiunea de suport clienti. Regasiti un link in cadrul acestui articol (ceva mai sus) catre formular. Daca produsele au fost vandute prin platforma emag.ro de ALT comerciant specificat in contul dvs exemplu: „vandut si livrat de auoXX” va sugeram sa identificati datele lor de contact pentru solutionare. Daca produsul este marcat cu „vandut si livrat de emag” atunci trimiteti sesizarea la emag prin formularul de contact.

  2. Bună ziua, și anul trecut și acum am primit mesaj de la emag cum că sunt câștigătoarea unui premiu. Când am intrat pe site-ul folosit îmi apare emag dar mi se cere nr de cont și alte date personale. Doresc să știu dacă este de la d-voastră sau este o încercare de furt de date personale.

    • Buna ziua

      Evitati astfel de mesaje intrucat sunt inselatorii. Accesati doar site-ul oficial Emag.ro sau aplicatia oficiala unde veti regasi informatii despre contul dvs, istoric comenzi sau alte informatii despre contul dvs. Nu dati curs la mesaje inselatoare. Noi avem doar un articol care face referire la modul prin care intrati in contact cu cei de la eMag. Totusi nu accesati linkuri suspecte si nu dati date personale.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

iHidro este aplicatia Hidroelectrica pentru mobil

Aplicatia Hidroelectrica se numeste iHidro si poate fi instalata pe dispozitivele mobile atat pentru sistemele...

Electrica Furnizare – Furnizor energie electrica

Electrica Furnizare SA are ca obiect principal de activitate comercializarea energiei electrice, iar ca obiecte...