Contact Orange

Deranjamente – modalitati de contact Orange Romania.

Departamentul de relatii cu clientii de la Orange poate fi contactat ori de cate ori aveti nevoie de suport sau doriti informatii cu privire la serviciile oferite de companie.

Numerele de telefon la care putem suna atunci cand dorim sa intram in legatura directa cu serviciul de clienti Orange Romania.

Contact relatii cu clientii Orange

Sesizari – contact – deranjamente serviciul de relatii cu clientii Orange puteti apela numerele de telefon de mai jos:

- Advertisement -

Efectuati un Apel la numarul 300 / 0374300300 (serviciul relatii clienti)

Numarul 0374300300  poate fi apelabil din alta retea sau din reteaua Orange.

Sesizarile Orange in caz de pierdere sau furt pentru un numar de telefon se pot efectua prin apel la numarul 300 sau 0374 300300 sau prin formarea *100#

474 – Serviciul Clienți în limba maghiară pentru PrePay și abonamente

  • Accesul la un operator este disponibil de luni până vineri, între orele 08:00-20:00 și sâmbăta, între orele 08:00-16:00 (apel gratuit pentru clienți abonați din rețeaua Orange) și la numărul 0744.940.474 (apel cu tarif normal).
  • Pentru clienții PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate intr-un interval de 30 de zile. Incepand cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0,55 euro credit/apel.

Djingo asistentul virtual Orange

Modalitatea de contact, sesizari si deranjamente Orange prin Jingo, chatbot-ul Orange, este dispus să te ajute 24 de ore din 24, 7 zile din 7.

Poti cere informații despre abonamentul tău:
  • Cerere de ofertă nouă
  • Roaming (status, activare, opțiuni, tarife etc.)
  • Detalii despre portare
  • Detalii despre activarea unui abonament nou
  • Detalii despre factură (valoare de plată, cost suplimentar, detalii convorbiri, activare/dezactivare factură electronică, metodă de plată etc.)
  • Perioada contractuală
  • Informații despre reziliere.

Despre Orange

Orange România S.A. este cel mai mare operator GSM din România. Până în aprilie 2002, Orange a operat sub brand-ul Dialog, marca fiind gestionată de firma Mobil Rom. La sfârșitul anului 2013, Orange România avea peste 10,4 milioane de clienți, ceea ce îi conferea o cotă de piață de peste 40%.

Pentru orice sesizare cu privire la serviciile companiei contactati departamentul de relatii cu clientii Orange. Toate problemele sau sesizarile depuse vor fi solutionate de operatorii companiei in cel mai scurt timp posibil.
Pentru informatii suplimentare urmariti site-ul oficial Orange

 

Noutati la Orange

Internet fix de 10 Gbps pentru companiile din Bucuresti si Constanta prin Orange Business Services.

Serviciul DIA de la Orange Business Services asigură companiilor o conexiune rapidă, permanentă și sigură la internet, cu lățimi de bandă simetrică garantată de până la 10 Gbps și tehnologii MPLS.

În funcție de zonă și de lățimea de bandă care răspunde nevoilor specifice de business, soluția poate fi implementată prin fibră optică sau tehnologii radio.

contact orange

Acoperirea Orange

În prezent ORANGE are cea mai extinsă acoperire pentru rețeaua 4G. 96,9% din populația țării și 100% din populația urbană au acces la cel mai rapid internet mobil și cele mai performante soluții de comunicare.
Articolul precedent
Articolul următor

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

spot_img