Contact Posta Romana

Cum intri in contact cu Poşta Română atunci cand ai nevoie de informatii cu privire la serviciile oferite sau pentru a depune o sesizare sau reclamatie in legatura cu serviciul de expediere colete.

Poşta Română sesizari si contact

Daca vrei sa apelezi la serviciul de relatii cu clientii de la Posta Romana iata cateva optiuni de a intra in legatura cu operatorii companiei:

  • Telefon Posta Romana021/9393;
  • Telefon suport : (Suport Clienti) 021/9393111 (pentru apeluri din străinătate).
  • Fax: 021/2007470

Adresa Posta Romana: Bucureşti B-dul Dacia nr. 140, cod postal 020065.

Reclamatiile si sesizarile la Posta Romana

De ce facem reclamatii la Posta Romana ?

- Advertisement -

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități.

Pentru orice problema legata de serviciile oferite de posta romana nu ezitati sa contactati serviciul de suport clienti Posta Romana.

Servicii de corespondenta interna prin Posta Romana

Cu serviciul de corespondenţă internă standard poţi expedia orice fel de comunicări tipărite, imprimate sau înregistrate pe orice fel de suport material, care urmează să fie colectate, sortate, transportate şi livrate altfel decât electronic la adresa indicată de expeditor pe acest suport sau pe ambalajul acestuia.

Coduri AWB prin Posta Romana

Atunci cand ai trimis un colet prin operatorii Postei romane, poti verifica codul AWB dupa cum urmeaza:

Codul AWB este cel transmis de expeditor. Acesta trebuie să fie compus din 13 caractere, dintre care primele două sunt litere reprezentând denumirea serviciului iar ultimele două sunt literele codului de țară.

Verifica cod AWB

Pentru orice intrebare sau nelamurire cu privire la serviciile oferite de posta romana aveti la dispozitie numarul de telefon:

  • telefon Romania: 021 9393

In prezent Compania Nationala Posta Romana S.A este operatorul national de servicii postale, dar si de curierat mai nou, oferind serviciu universal pe tot teritoriul tarii. Cu o istorie foarte lunga, Posta Romana a fost fondata in 1862, are in prezent 41 de oficii judetene de posta, sapte centre regionale de tranzit in toata tara.

Sesizari prin email la Posta Romana

Pentru o cerere/plangere on-line, putem sa trimitem un e-mail la suportclienti@posta-romana.ro.

Este foarte posibil sa dureze ceva pana primesti raspuns de la Posta romana reclamatii dar vei afla pana la urma ce s-a intamplat cu livrarile tale.

Apelurile la serviciul de  Relatii Clientii Posta Romana se vor prelua doar in intervalul 8-20 de luni pana vineri, si 9-13 sambata.

site oficial posta-romana.ro

Articolul precedent
Articolul următor

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

spot_img