Contact Raja Constanta pentru avarii, sesizarii sau reclamatii cu privire la serviciile de apa curenta si canalizare.
RAJA S.A. este cel mai mare operator public regional din România în domeniul alimentării populaţiei cu apă potabilă și al epurării apelor uzate şi deserveşte peste trei milioane de beneficiari din județele Constanța, Ialomița, Călărași, Ilfov, Dâmbovița, Brașov și Bacău.
Cum putem intra in contact cu Raja Constanta atunci cand avem de semanalat o probelma sau sa depunem o reclamatie cu privire la serviciul de alimentare cu apa. Avariile RAJA sunt remediate in cel mai scurt timp posibil de operatorii companiei de distributie apa.
Raja Constanta anunta din timp oprirea sau intreruperea furnizarii apei potabile atunci cand sunt efectuate lucrari de mentenanta la reteua de furnizare si colectare apa.
Contact si reclamatii/sesizari Raja Constanta
Pentru a intra in contact cu societatea RAJA Constanta (sediul central) avem la dispozitie mai multe date de contact dupa cum urmeaza:
- Adresa: Str. Călărași nr. 22-24, cod 900590, Constanța
- Telefon Raja Constanta : +40 241 66 40 46
- Fax: +40 241 66 25 77; +40 241 66 19 40
- E-Mail: secretariat@rajac.ro
Contact Raja Eforie
RAJA Eforie deservește localitățile Eforie Nord, Eforie Sud, Tuzla, Cumpăna, Techirghiol, Lazu, Agigea, Topraisar, Biruința, Costinești și Schitu.
Sediu: Str. Republicii (DN 39), Nr. 1, Eforie Nord
- Dispecerat – 0241 924
- Avize – 0241 481 265
- Birou Contracte – 0241 481 275
- Facturare – 0241 481 272
- Valorificare – 0241 481 271
Contact CENTRUL ZONAL CONSTANŢA
Deserveşte Municipiul Constanţa, cartierul Palazu Mare și Staţiunea Mamaia.
Telefoane:
- Dispecerat – 0241 924
- Secretariat – 0241 486 522
- Relații clienți – 0241 924
Contact Raja MANGALIA
Deserveşte localităţile Mangalia şi stațiunile din municipiu (Saturn, Venus, Cap Aurora, Jupiter, Neptun, Olimp), 23 August, Pecineaga, Dulceşti, Moşneni, Limanu, 2 Mai, Vama Veche, Albeşti, Arsa, Coroana, Negru Vodă, Cotu Văii, Vârtop, Comana, Pelinu, Tătaru, Măgura, Cerchezu, Căscioarele, Viroaga, Chirnogeni, Amzacea, Plopeni, Independența, Movila Verde, Dumbrăveni, General Scărișoreanu, Vâlcele, Darabani, Furnica, Olteni, Vânători și Hagieni.
- Dispecerat – 0241 924
- Centrala – 0241 480 066 / 0241 480 067
Contact CENTRUL ZONAL PREDEAL
Deserveşte localitățile Predeal, Timișu de Jos, Timișu de Sus și Pârâul Rece.
Sediu: Str. Eroilor, nr. 28, Predeal, județul Brașov
Telefoane raja Predeal:
- Dispecerat – 0241 924
- Juridic – 0370 481 929
- Avize – 0370 481 932
- Valorificare – 0370 481 926
- Financiar, Contabilitate – 0370 481 927
Contact RAJA ONEȘTI
Deserveşte municipiul Onești.
Sediu: Str. Jupiter nr. 3 , loc. Onesti, Jud. Bacau.
Telefoanele contact Raja Onesti:
- Dispecerat – 0241 924
- Secretariat – 0370 481 820
- Recuperare debite – 0370 481 828
- Contracte – 0370 481 835
- Avize – 0370 481 841
- Facturare – 0370 481 837
Transmitere index raja
Cum poti sa transmiti indexul pentru contuarul tau la RAJA ?
- Prin aplicatia RAJA direct din contul tau la adresa: contulmeu.rajac.ro
- Prin intermediul numereleor de telefon afisate mai jos.
Numerele de telefon pentru transmitere index la Raja sunt:
- 0241.924
- 0241.541.953
- 0241.695.343
Reclamatiile si sesizarile pentru serviciile Raja sunt procesate doar de operatorii din call center urmand sa fie operate cu echipaje de specialitate din cadrul companiei.
Paris Stere din Constanța, Str.Ana Ipătescu –, a-și dori înlocuirea a doi robineți din cămin deoarece sunt oxidați și sistemul de operare este rup , acum cinci zile au fost o echipă și au schimbat un robinet la vecina care are ceasul de apă tot în cămin cu mine…care este in curtea mea și băieții nu au vrut să-mi schimbe și mie deoarece trebuie să fac sesizare separat.Va mulțumesc.
Bună ziua,
Vă rog suport cu privire la canalizare.
Am tot sunat săptămâna asta pentru a raporta o avarie la canalizarea, in prezent avem aceeași problema.
Nu putem sa folosim apa deoarece canalul este full.
Vă rog să vă asigurați că persoanele destinate pentru soluționare își fac treaba bine și nu improvizează pentru a veni constant la aceeași adresă în speranța că vor primi bacșiș( in trecut se întâmplă asta destul de des)
Vă rog că le viitor sa folutionati mai rapid astfel de solicitări deoarece nu putem sa folosim apa, nu are unde sa se duca.
Mulțumesc.
Locuiesc în cartierul Inel 2 si vreau sa fac o reclamație in sensul ca de mai bine de o saptamana apa potabilă nu mai are aceeași calitate ,miroase a foarte mult celor,si totodată are miros de canalizare.Va multumesc anticipat.
Nu exista presiune la apa in km 4/5 ! Ati promis ca dacă ve ti schimba tevile , vom avea presiune ! Distrugem centralele in apartment!
Buna ziua
Anuntati si specificati problema la serviciul de call center pentru reclamatii sau informatii. Numerele de contact sunt afisate pe site.