E.ON Gaz România este o companie de distribuție în industria gazelor naturale din România. Compania a fost creată în anul 2000, când Guvernul României a hotărât restructurarea Romgaz și compania Distrigaz Nord S.A
Astăzi, E.ON este furnizorul unei comunități de peste 3 milioane de clienți casnici și business din România.
Intra in Contact cu EON pentru sesizari si reclamatii
Cum intri in contact cu EON atunci cand ai de facut o sesizare sau trebuie sa reclami ceva in legatura cu serviciile oferite.
Telefon Eon deranjamente si informatii
Numarul de telefon al dispeceratului Eon este: 0265 200 366 si 0265 200 900
Serviciul Call Center E.ON este disponibil non-stop pentru operațiuni precum informații sold sau confirmare de plată preaviz.
Pentru deranajamente si sesizari Eon pueti intra in legatura cu operatorii nostrii de luni până vineri între orele 8 – 20.
Contact Eon prin posta
Poti transmite solicitarea ta alături de alte documente în scris, prin poștă, direct către: O.P. 9 C.P. 10, Tîrgu-Mureș, Mureș.
Cum poti sa transmiti indexul de gaze la EON ?
Exemplificam mai jos modalitatile de transmitere index la EON:
- direct din contul tău personal deschis în E.ON Myline, secțiunea „Autocitire/Transmitere index”
- prin apel gratuit, nonstop la Ioana, asistentul tău virtual E.ON, la 0800 800 366 sau 0800 800 900
- prin SMS (mesaj text) la 3730 cu textul INDEX urmat de codul de încasare şi indexul autocitit*
- accesând E.ON Chat, disponibil pe eon.ro, secțiunea „Facturi și Plăți” – Transmitere index autocitit
- accesând eon.ro/transmitere-index prin introducerea codului client și a codului de încasare.
Sesizari si reclamatii EON
In anumite cazuri este necesar sa apelam la serviciul de relatii cu clientii de la EON atunci cand avem de informatii sau sa reclamam anumite nereguli.
Ce probleme pot aparea:
- facturi neconforme cu indexul afisat de contuar;
- sesizari cu privire la scrugeri de gaze;
- alte sesizari si reclamatii in functie de clientii Eon.
In anumite situatii mai puteti contacta compania dupa cum urmeaza:
- e-mail serviciiclienti@eon-romania.ro
- fax 0265 200 367
- poştă OP 1, CP 10 Târgu Mureş
- Centrele de Relaţii Clienţi (magazine fizice).
Cum poti plati factura la EON ?
Recomandam ca plata facturii sa se efectueze online direct din contul tău de client E.ON Myline.
- este cel mai simplu, rapid și sigur mod de plată
- suma achitată se înregistrează imediat și este alocată corect locului tău de consum
- nu mai e nevoie să te deplasezi la alte puncte de plată sau să ai factura tipărită.
Plata facturii se poate face si prin metodele clasice:
La ATM banci partenere, prin serviciul direct debit, prin Pay POINT sau la magazinele companiei.
Pentru informatii suplimentare urmariti site-ul oficial eon.ro