Cum intri in contact cu EON

publicat

E.ON Gaz România este o companie de distribuție în industria gazelor naturale din România. Compania a fost creată în anul 2000, când Guvernul României a hotărât restructurarea Romgaz și compania Distrigaz Nord S.A

Astăzi, E.ON este furnizorul unei comunități de peste 3 milioane de clienți casnici și business din România.

Intra in Contact cu EON pentru sesizari si reclamatii

Cum intri in contact cu EON atunci cand ai de facut o sesizare sau trebuie sa reclami ceva in legatura cu serviciile oferite.

Telefon Eon deranjamente si informatii

Numarul de telefon al dispeceratului Eon este: 0265 200 366 si  0265 200 900

Serviciul Call Center E.ON este disponibil non-stop pentru operațiuni precum informații sold sau confirmare de plată preaviz.

Pentru deranajamente si sesizari Eon pueti intra in legatura cu operatorii nostrii de luni până vineri între orele 8 – 20. 

Contact Eon prin posta

- Advertisement -

Poti transmite solicitarea ta alături de alte documente în scris, prin poștă, direct către: O.P. 9 C.P. 10, Tîrgu-Mureș, Mureș.

Cum poti sa transmiti indexul de gaze la EON ?

Exemplificam mai jos modalitatile de transmitere index la EON:

  • direct din contul tău personal deschis în E.ON Myline, secțiunea „Autocitire/Transmitere index”
  • prin apel gratuit, nonstop la Ioana, asistentul tău virtual E.ON,  la 0800 800 366 sau 0800 800 900
  • prin SMS (mesaj text) la 3730 cu textul INDEX urmat de codul de încasare şi indexul autocitit*
  • accesând E.ON Chat, disponibil pe eon.ro, secțiunea „Facturi și Plăți” – Transmitere index autocitit
  • accesând eon.ro/transmitere-index prin introducerea codului client și a codului de încasare.

Sesizari si reclamatii EON

In anumite cazuri este necesar sa apelam la serviciul de relatii cu clientii de la EON atunci cand avem de informatii sau sa reclamam anumite nereguli.

Ce probleme pot aparea:

  • facturi neconforme cu indexul afisat de contuar;
  • sesizari cu privire la scrugeri de gaze;
  • alte sesizari si reclamatii in functie de clientii Eon.

In anumite situatii mai puteti contacta compania dupa cum urmeaza:

  • e-mail serviciiclienti@eon-romania.ro
  •  fax 0265 200 367
  •  poştă OP 1, CP 10 Târgu Mureş
  • Centrele de Relaţii Clienţi (magazine fizice).

Cum poti plati factura la EON ?

Recomandam ca  plata facturii sa se efectueze online direct din contul tău de client E.ON Myline.

  • este cel mai simplu, rapid și sigur mod de plată
  • suma achitată se înregistrează imediat și este alocată corect locului tău de consum
  • nu mai e nevoie să te deplasezi la alte puncte de plată sau să ai factura tipărită.

Plata facturii se poate face si prin metodele clasice:

La ATM banci partenere, prin serviciul direct debit, prin Pay POINT sau la magazinele companiei.

Pentru informatii suplimentare urmariti site-ul oficial eon.ro

Te ajutam sa intelegi factura de gaze naturale E.ON

Comparator ANRE oferte energie electrica pentru 300 KWh

Analizam un studiu de caz pentru ofertele furnizorilor de...

Oferte telefoane Vodafone prelungire abonament

Care sunt cele mai bune telefoane la abonament Vodafone...

Contact Sameday pentru Reclamatii, Retur sau sesizari

Sameday Courier este cel mai rapid curier din Romania...

Contact Decathlon online

Cum poti intra in contact cu Decathlon Romania ? Analizam...

Dacia Spring – Incarcare – autonomie reala

In cat timp se incarca  Dacia Spring ? In cadrul...
58AbonațiAbonați-vă
Contact - Suport WebTek
suport hosting

19 COMENTARII

  1. as dori sa stiu daca am o factura restanta in valoare de 2..lei cu data de scadenta 25.01.2021 pentru care am fost slicitata de firmaEOS KSI sa o platesc,desi eu nu mai sunt de un an client eon si ultima factura nu confirma vreo restanta,mulumesc

  2. Lăsați o adresa de mail valida la care sa si răspundeți la sesizări nu pot lua legatura nici telefonica nici electronica. Multumesc EON ROMANIA .

  3. Adresa de email: serviciiclienti[at]eon-romania.ro, nu este valida iar robotul nu raspunde la solicitarea mea. Cum putem solutiona o problema in ritmul acesta?

  4. Nu pot lua legătura cu cineva Sa pot vorbi clar Sa pot expune sesizarea mea u am gaz de 2 săptămâni Am vorbit cu Ioana Nu se face nimic .O adresa de mail valida nu este

  5. Trimit în fiecare lună indexul și de patru luni e la fel dar îmi vine să plătesc facturi cu regularizare ce trebuie să fac trebuie să le plătesc?

  6. Nu se poate transmite indexul autocitit. Toate variantele pe care le puneti la dispozitie nu functioneaza. Se transmite ca a veti probleme de sistem. Perioada indicata de dumneavoasta este 20-27 august, iar astazi suntem in 27 august. Cum se poate transmite indexul in aceasta situatie?

  7. Sântei de tot râsul am așteptat o zi întreagă să-mi facă legătura cu un operator dar nimica și totuși cum aș putea să-mi rezolv problema care o am unde trebuie sa mai apelez la protecția consumatorului

  8. Am contor smart,dar pe facturi imi apar cifre de contor estimate.Va rog dispuneti ca pe facturi sa apara cifrele de pe contorul smart.Va multumjesc

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

error: Content is protected !!