AcasăhostingCum transmiti un index la Hidroelectrica?

Cum transmiti un index la Hidroelectrica?

Hidroelectrica a implementat de curand cu succes noul sistem informatic de facturare iar acest lucru impune si transmiterea unui index de consum al clientilor Hidroelectrica.

Analizam modalitatea de transmitere index la Hidroelectrica pentru clientii companiei dar si modalitatea prin care se pot plati facturile.

Transmitere Index Autocitit la Hidroelectrica

Iata cum poti transmite un index la Hidroelectrica:

Pentru a putea face autocitirea contuarului, este necesar să ne trimiteți CNP-ul trecut în contract, pentru validare, urmând apoi să primiți pe adresa de e-mail, link-ul paginii în care veți putea introduce autocitirea.

Pentru a introduce datele tale pentru transmitere index, poti intra pe portalul clienti HidroelectricaVezi aici

Indexul autocitit poate fi comunicat doar in perioada 24 – 28 a lunii curente, la numarul de telefon: 0800 800 359 (APEL GRATUIT).

Cum poti plati factura la Hidroelectrica ?

  1. In Aplicația ONLINE a băncii, prin intermediul unui ȘABLON, în care trebuie sa completați datele de identificare a plății, menționate în factură
  2.  La Automatele de plată partenere Hidroelectrica;
  3.  Prin scanarea Codului de Bare, la partenerii care au această facilitate;
  4.  Prin DIRECT DEBIT
    Mandatul de Direct Debit – Se pot încheia, fie prin aplicația ONLINE a băncii respective, fie în baza completării și depunerii Mandatului de Direct Debit la banca al cărui client sunteți si este intrabancar.
    CODUL de CLIENT, de forma 9900000001 – începe cu 99 și are 10 cifre – este elementul de identificare, pe care trebuie să îl treceți în Mandatul de Direct Debit.

Oricine, chiar dacă este sau nu este clientul nostru, pe IBAN-ul său, poate încheia Mandat de Direct Debit :
– pentru oricine este client Hidroelectrica
– pentru câți clienți dorește.

Un client al Hidroelectrica poate avea un singur Mandat de Direct Debit.

Ce probleme pot aparea la transmiterea unui index autocitit ?

In baza informatiilor colectate de la anumiti clienti Hidroelectrica pot fi identificate anumite probleme legate de transimiterea indexului autocitit pentru facturare la Hidroelectrica.

  1. Pagina de transimitere index nu functioneaza sau a generat erori;
  2. Nu se poate apela numarul de telefon pentru transmitere index;
  3. Indexul nu a fost inregistrat;
  4. Nu ma identific ca fiind client Hidroelectrica;
  5. Alte erori de sistem.

Intrucat Hidroelectrica are cea mai buna oferta din piata, numarul mare de solicitari pentru schimabrea furnizorului a generat o marirea bazei de clienti activi iar in anumite momente pot interveni si probleme tehnice.

Pentru oricare din motivele pentru care nu reusiti sa trimiteti un index autocitit va puteti adresa serviciului de relatii cu clientii de la Hidroelectrica pentru identificarea problemei dvs.

Serviciului de Call Center  se poate apela la numerele de telefon 021 9834, 021 9861

Cu siguranta pe viitor va fi lansata si o aplicatie Hidroelectrica astfel incat procesul de transmitere index sa fie unul mult mai rapid si usor pentru toata lumea.

Te mai poate interesa!

PPC: Contact call center relatii clienti

Pentru clienții PPC Energie, contactarea companiei în vederea semnalării problemelor, obținerii informațiilor despre facturi sau pentru gestionarea abonamentului se poate face rapid și simplu...

Transmitere index Hidroelectrica

Transmitere index Hidroelectrica 2024 Este necesar sa transmitem un index autocitit in fiecare luna daca vrem sa platim facturi mai mici care sa reflecte un...

Instalare, Activare Magazin Google Play pe telefon

Magazin Play de la Google este aplicatia de unde poti avea acces la nenumarate alte aplicatii precum: jocuri, carti, aplicatii de navigare si gestiune...

Electrica furnizare contact relatii cu clientii

Va propunem spre analiza si documentare modul prin care intram in contact cu Electrica Furnizare atunci cand avem nevoie de suport si asistenta, facturi,...