Hidroelectrica a implementat de curand cu succes noul sistem informatic de facturare iar acest lucru impune si transmiterea unui index de consum al clientilor Hidroelectrica.
Analizam modalitatea de transmitere index la Hidroelectrica pentru clientii companiei dar si modalitatea prin care se pot plati facturile.
Transmitere Index Autocitit la Hidroelectrica
Iata cum poti transmite un index la Hidroelectrica:
Pentru a putea face autocitirea contuarului, este necesar să ne trimiteți CNP-ul trecut în contract, pentru validare, urmând apoi să primiți pe adresa de e-mail, link-ul paginii în care veți putea introduce autocitirea.
Pentru a introduce datele tale pentru transmitere index, poti intra pe portalul clienti Hidroelectrica – Vezi aici
Indexul autocitit poate fi comunicat doar in perioada 24 – 28 a lunii curente, la numarul de telefon: 0800 800 359 (APEL GRATUIT).
Cum poti plati factura la Hidroelectrica ?
- In Aplicația ONLINE a băncii, prin intermediul unui ȘABLON, în care trebuie sa completați datele de identificare a plății, menționate în factură
- La Automatele de plată partenere Hidroelectrica;
- Prin scanarea Codului de Bare, la partenerii care au această facilitate;
- Prin DIRECT DEBIT
Mandatul de Direct Debit – Se pot încheia, fie prin aplicația ONLINE a băncii respective, fie în baza completării și depunerii Mandatului de Direct Debit la banca al cărui client sunteți si este intrabancar.
CODUL de CLIENT, de forma 9900000001 – începe cu 99 și are 10 cifre – este elementul de identificare, pe care trebuie să îl treceți în Mandatul de Direct Debit.
Oricine, chiar dacă este sau nu este clientul nostru, pe IBAN-ul său, poate încheia Mandat de Direct Debit :
– pentru oricine este client Hidroelectrica
– pentru câți clienți dorește.
Un client al Hidroelectrica poate avea un singur Mandat de Direct Debit.
Ce probleme pot aparea la transmiterea unui index autocitit ?
In baza informatiilor colectate de la anumiti clienti Hidroelectrica pot fi identificate anumite probleme legate de transimiterea indexului autocitit pentru facturare la Hidroelectrica.
- Pagina de transimitere index nu functioneaza sau a generat erori;
- Nu se poate apela numarul de telefon pentru transmitere index;
- Indexul nu a fost inregistrat;
- Nu ma identific ca fiind client Hidroelectrica;
- Alte erori de sistem.
Intrucat Hidroelectrica are cea mai buna oferta din piata, numarul mare de solicitari pentru schimabrea furnizorului a generat o marirea bazei de clienti activi iar in anumite momente pot interveni si probleme tehnice.
Pentru oricare din motivele pentru care nu reusiti sa trimiteti un index autocitit va puteti adresa serviciului de relatii cu clientii de la Hidroelectrica pentru identificarea problemei dvs.
Serviciului de Call Center se poate apela la numerele de telefon 021 9834, 021 9861
Cu siguranta pe viitor va fi lansata si o aplicatie Hidroelectrica astfel incat procesul de transmitere index sa fie unul mult mai rapid si usor pentru toata lumea.
Buna ziua, cum transmit indexul online daca am mai multe contracte?
Buna ziua
Solicitati asistenta de la departamentul de relatii cu clientii de la Hidroelectrica pentru acest aspect. In mod normal pe factura este specificat un cod de client si un cod de consum aferent locului si contractului Hidroelectrica. Totusi incercati sa intrati in legatura cu cei de la relati clienti pentru toate detaliile. Va multumim
Buna ziua,
Mi-a fost schimbat contuarul, in absența mea,cu uncontoar electronic pe care sunt mai multe numere. Cum aflu care este seria necesara transmiterii indexului?
Buna ziua
De regula indexul este afisat in mod electronic pe contuar exemplu: 0000089 (indexul transmis este 89). In baza codului de client regasit pe facura se poate transmite indexul. Toate specificatiile se regasesc pe factura. In cazul in care aveti nevoie de suport apelati serviciul de asistenta clienti.