AcasăInfo mediaElectrica furnizare contact relatii cu clientii

Electrica furnizare contact relatii cu clientii

Va propunem spre analiza si documentare modul prin care intram in contact cu Electrica Furnizare atunci cand avem nevoie de suport si asistenta, facturi, cod client sau alte probleme tehnice.

Electrica S.A. este o companie cu capital privat din România, listată pe bursele de valori din București și Londra.

Contact Electrica Furnizare

Pentru informatii sesizari sau reclamatii cu privire la serviciile Electrica Furnizare avem la dispozitie modalitatile urmatoare de contact:

  • Numarul de telefon al dispeceratului Electrica Furnizare este: 0244 406 006
  • Transmitere index: 0800 800 048
  • Serviciul Call Center Electrica Furnizare este disponibil non-stop pentru operațiuni precum informații sold sau confirmare de plată preaviz.

Sesizari si reclamatii Electrica Furnizare

Pentru sesizari si reclamatii servicii Electrica Furnizare avem mai multe posibilitati conform cu datele oficiale regasite pe site-ul celor de la Electrica Furnizare.

Iata cum si unde putem sa trimitem sesizari si reclamatii la Electrica Furnizare ?

  • online, la adresa de email clienti@electricafurnizare.ro;
  • prin aplicatia MyElectrica;
  • prin formularul online de înregistrare a plângerilor;
  • la Call Center, la numărul de telefon 0244 40 60 06 (apel taxabil, tarif normal, orele 8:00-20:00), serviciu disponibil în zilele lucrătoare, mai puțin sărbătorile legale;
  • prin poștă, fax (număr: 0371 608 070) sau la punctele de contact ale Electrica Furnizare SA.

In cazul in care ai trimis un index autocitit gresit și ești încă în perioada de comunicare a indexului autocitit, poți retransmite indexul corect. Dacă eroarea este identificată la momentul la care primești factura, poți transmite o sesizare prin serviciul Call Center la 0244 406 006 (număr cu tarif normal) sau prin intermediul formularului unic de contact.

Serviciul de relatii cu clientii de la Electrica Furnizare rezolva toate problemele legate de facturi, tramsmitere index sau reclamatii si deranjamente semnalate la telefonul din call center.

PLAFONAREA pretului la energia electrica

Această măsură de sprijin presupune că prețul final la energia electrică facturată nu poate
depăși următoarele valori:

  • 1 leu KWh pentru consumul aferent perioadei;
  • 0,80 lei KWh pentru consumul aferent perioadei facturate.

Plafonarea se aplică automat tuturor clienților. În cazul în care prețul din contractul tău de energie electrică este mai mic decât valorile plafonate, atunci facturile se vor calcula la acel preț, iar plafonarea nu se va mai aplica în acest caz.

Nu uita pentru orice informatie suplimentara cu privire la serviciile si facturile Electrica Furnizare intra in contact cu serviciul de relatii cu clientii pentru detalii suplimentare.

Te mai poate interesa!

PPC: Contact call center relatii clienti

Pentru clienții PPC Energie, contactarea companiei în vederea semnalării problemelor, obținerii informațiilor despre facturi sau pentru gestionarea abonamentului se poate face rapid și simplu...

Transmitere index Hidroelectrica

Transmitere index Hidroelectrica 2024 Este necesar sa transmitem un index autocitit in fiecare luna daca vrem sa platim facturi mai mici care sa reflecte un...

Instalare, Activare Magazin Google Play pe telefon

Magazin Play de la Google este aplicatia de unde poti avea acces la nenumarate alte aplicatii precum: jocuri, carti, aplicatii de navigare si gestiune...

Optimizare viteza Google PageSpeed

Optimizarea vitezei de încărcare a unui website este importantă atât pentru utilizatorii site-ului adica vizitatori dar si pentru performanta acestuia in mediul online. Un nou...