Radet reprezinta principalul furnizor de apa calda si incalzire in sistem centralizat. Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice (RADET) este prezent in municipiul Bucuresti asigurand furnizarea energiei termice pentru marea majoritate a locuintelor din capitala.
Radet dernajamente si avarii
Avariile in sistemul administrat de RADET pot survenii datorita defectiunilor provocate de vechimea sistemului de termoficare.
Ce avarii pot aparea la RADET ?
- intreruperea furnizarii energiei termice;
- lipsa apei calde;
- furnizare agent termic neconform;
- intrerupere servicii de alimentare cu apa calda si caldura.
Sistemul de alimentare centralizata cu energie termica din orasul Bucuresti cuprinde:
• unitati de producere;
• retea de transport a apei fierbinti pentru sistemul de termoficare;
• retea de distributie a agentului termic secundar pentru prepararea apei calde de consum si asigurarea incalzirii;
• puncte termice, statii centralizate şi module termice cu instalatiile si utilajele aferente.
Contact Radet Bucuresti
In cazul in care ai de anunta o avarie la Radet sau ai nevoie de informatii cu privire la serviciile Radet poti sa contactezi compania dupa cum urmeaza:
- Telefon Radet : 0372 148 000
- Adresa Radet: Str. Cavafii Vechi nr. 15, sector 3, Bucureşti
- Email: registratura@radet.ro
In cazul unor avarii aparute in sectoarele din Bucuresti, Radet va face tot posiblilul sa rezolve intr-un timp cat mai scurt toate problemele aparute in retea.
RADET are în exploatare
- Sistemul de transport şi distribuţie compus din:
954,09 km conducte – reţele termice primare
2963,3 km conducte – reţele termice secundare.
Avariile pot fi anuntate iar in acest caz apa calda sau dupa caz agentul termic poate fi oprit pe o perioada anuntata. Avariile aparute in sistem pot fi solutionate rapid sau dupa caz in urma unor lucrari mai complexe ce necesita mai mult timp.
Daca intampini azi o avarie la sistemul centralizat Radet atunci o poti anunta la numarul de telefon afisat mai sus sau printr-o sesizare pe adresa de email.
Reclamatii si sesizarii Radet
031.9442 pentru mesaje preînregistrate, pentru fiecare sector în parte, referitoare la functionarea sistemului de termoficare – tarif normal, program non-stop
CALL CENTER TELVERDE 0800.820.002 pentru preluarea sesizărilor și reclamațiilor privind calitatea agentului termic livrat, precum și a avariilor produse în sistemul de termoficare – apel gratuit, program non-stop
Pentru informaţii generale şi înscrieri audienţe: 0372.148.022 (tarif normal); 021.314.57.69 (tarif normal), program luni – vineri între orele 7:30-15:00.
Contact pe email
Poti trimite o solicitare la adresa: office@cmteb.ro (contracte, facturi furnizori, documente oficiale de la instituţii publice, documente juridice, modificări date contractuale, somaţii Administraţia Domeniului Public etc.)
website oficial: radet.ro
Nu avem apa calda de trei saptamani.
Cand o sa se termine bataia acesata de joc?