Radet Avarii – Contact

Radet reprezinta principalul furnizor de apa calda si incalzire in sistem centralizat. Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice (RADET) este prezent in municipiul Bucuresti asigurand furnizarea energiei termice pentru marea majoritate a locuintelor din capitala.

Radet dernajamente si avarii

Avariile in sistemul administrat de RADET pot survenii datorita defectiunilor provocate de vechimea sistemului de termoficare.

Ce avarii pot aparea la RADET ?

  • intreruperea furnizarii energiei termice;
  • lipsa apei calde;
  • furnizare agent termic neconform;
  • intrerupere servicii de alimentare cu apa calda si caldura.

Sistemul de alimentare centralizata cu energie termica din orasul Bucuresti cuprinde:
• unitati de producere;
• retea de transport a apei fierbinti pentru sistemul de termoficare;
• retea de distributie a agentului termic secundar pentru prepararea apei calde de consum si asigurarea incalzirii;
• puncte termice, statii centralizate şi module termice cu instalatiile si utilajele aferente.

Contact Radet Bucuresti

In cazul in care ai de anunta o avarie la Radet sau ai nevoie de informatii cu privire la serviciile Radet poti sa contactezi compania dupa cum urmeaza:

  • Telefon Radet : 0372 148 000
  • Adresa Radet:  Str. Cavafii Vechi nr. 15, sector 3, Bucureşti
  • Email: registratura@radet.ro

In cazul unor avarii aparute in sectoarele din Bucuresti, Radet va face tot posiblilul sa rezolve intr-un timp cat mai scurt toate problemele aparute in retea.

RADET are în exploatare

  • Sistemul de transport şi distribuţie compus din:
    954,09 km conducte – reţele termice primare
    2963,3 km conducte – reţele termice secundare.

Avariile pot fi anuntate iar in acest caz apa calda sau dupa caz agentul termic poate fi oprit pe o perioada anuntata. Avariile aparute in sistem pot fi solutionate rapid sau dupa caz in urma unor lucrari mai complexe ce necesita mai mult timp.

Daca intampini azi o avarie la sistemul centralizat Radet atunci o poti anunta la numarul de telefon afisat mai sus sau printr-o sesizare pe adresa de email.

Reclamatii si sesizarii Radet

031.9442 pentru mesaje preînregistrate, pentru fiecare sector în parte, referitoare la functionarea sistemului de termoficare – tarif normalprogram non-stop

CALL CENTER TELVERDE 0800.820.002 pentru preluarea sesizărilor și reclamațiilor privind calitatea agentului termic livrat, precum și a avariilor produse în sistemul de termoficare – apel gratuitprogram non-stop

Pentru informaţii generale şi înscrieri audienţe: 0372.148.022 (tarif normal); 021.314.57.69 (tarif normal), program luni – vineri între orele 7:30-15:00.

Contact pe email

Poti trimite o solicitare la adresa: office@cmteb.ro (contracte, facturi furnizori, documente oficiale de la instituţii publice, documente juridice, modificări date contractuale, somaţii Administraţia Domeniului Public etc.)

website oficial: radet.ro

Numar de Telefon E.ON Relații Clienți pentru contact Rapid

Ai nevoie să iei legătura cu E.ON România? Fie că ai o întrebare despre factură, vrei să semnezi un contract nou, să raportezi o problemă...

Abonament Netflix: Cât Costă și Ce Opțiuni Ai în 2025?

Te gândești să te abonezi la Netflix sau ești deja abonat și vrei să știi la ce prețuri și beneficii să te aștepți în...