Relatii cu clientii Vodafone

Vodafone Group Plc este o companie multinațională britanică de telecomunicații cu sediul în Londra, Marea Britanie. Incadrul acestui articol vom analiza posibilitatea de a intra in legatura cu serviciul de relatii cu clientii de la Vodafone.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone

In cazul in care aveti nevoie de suport sau este necesar doar semnalarea unei defectiuni in functionarea serviciilor oferite de companie, va recomandam sa apelati la serviciul relatii cu clientii Vodafone.

Contact telefonie mobilă Vodafone

Contact telefonic: *222 / 0372.02.2222  Număr gratuit din rețeaua Vodafone.

Departamentul Relații Clienți pentru telefonie mobila, rezolvă orice solicitare referitoare la telefonia mobilă, pentru persoane fizice și juridice prin Ghidul Andreea sau cu ajutorul unui consultant.

Ce probleme pot aparea la telefonia mobila:

  • semnal slab sau intermitent;
  • blocarea sau deblocarea unui număr Vodafone şi codul PUK;
  • deconectare frecventa in timpul convorbirilor.

Telefon:  *228 / 0372.02.2258 – Număr de urgența – Rezolvă solicitările urgente, în afara programului de lucru

 

router

Sesizari si contact serviciul de relatii clienti Departament TV și Internet Fix

Pentru problemele legate de televiziunea de la Vodafone sau de internetul Fix de la Vodafone, va sugeram sa apelati numarul de telefon:

Telefon Vodafone: 031 / 1000 872 – valabil pentru serviciul TV si internet.

Departamentul Relații Clienți Vodafone pentru internet si televiziune va poate ajuta in situatii precum:

  • lipsa semnal TV;
  • Semnal TV slab sau cu interferente;
  • Probleme de conectare la internet;
  • Internetul functioneaza deficitar – paginile se incarca greu.

Pentru sesizari si deranjamente internet si TV Vodafone apelati numarul 031 / 1000 872

Cum te poti conecta la Roming in Vodafone

Când ești în roaming, poți selecta reţeaua:

  • automat (recomandat) sau
  • manual dacă: ai preferinţe pentru o anumită reţea, ai probleme cu găsirea reţelei sau dacă iniţiezi apeluri din apropierea graniţei

În mod obişnuit, telefonul selectează automat reţeaua cu cel mai puternic semnal. Verifică dacă telefonul este setat pe căutarea manuală a reţelei. Într-un asemenea caz ai la dispoziţie următoarele variante:

  • alegi manual o altă reţea din meniul telefonului, închizi şi reporneşti telefonul;
  • modifici setarea de tip manual în cea de tip automat şi telefonul va selecta singur reţeaua, aceasta fiind varianta recomandată.

Serviciile Vodafone sunt in general de o calitate foarte buna insa in anumite situatii si aici pot aparea probleme pe care le puteti solutiona alaturi de serviciul de relatii cu clientii Vodafone.

In functie de probleme aparute va sugeram sa apelati fix departamentul dedicat serviciilor aferente.

Cum reîncarc Cartela Vodafone?

Poti reîncarca o cartela Vodafone foarte usor respectand pasii urmatori:

  1. Daca folosesti o cartela, faci reincărcarea în noua aplicație My Vodafone:
    • Meniu Rapid > Reîncărcă cu credit  
    • Meniu Rapid > Reîncarcă cu ofertă
  2. Poți reîncărca online aici: https://factura.vodafone.ro/reincarca-o-cartela
  3. Dacă folosești un abonament, poti proceda astffel:
    • Intră in aplicația My Vodafone > Reîncarcă o cartelă
    • Intră in contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro, sectiunea Serviciile tale – Reîncărcare.

 

PROCEDURA DE SOLUȚIONARE A RECLAMAȚIILOR UTILIZATORILOR FINALI

1. Reclamațiile privind produsele și serviciile de comunicații electronice furnizate de către Vodafone pot fi înaintate de către utilizatorii finali, persoane fizice sau juridice, în oricare din următoarele moduri:
a) telefonic, la numerele:
– 0372.022.222 sau *222 (de pe telefonul mobil) pentru serviciile mobile;
– 0311000872 pentru serviciile fixe si TV;
– *222 (de pe telefonul mobil).

b) prin fax, la numerele:
0372.021.413 pentru clienții persoane fizice;
0372.021.475 pentru clienții persoane juridice.

c) prin email și internet, la adresele:
– persoane.fizice_ro@vodafone.com
– persoanefizice_fix_tv@vodafone.com
– persoane.juridice_ro@vodafone.com
– persoanejuridice_fix_tv@vodafone.com
– la adresa web: vodafone.ro/asistență/contact/formular-asistență/

d) prin poștă, adresate către: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România.
e) prin depunerea acestora în scris la magazinele Vodafone.

Pentru detaliii suplimentare consultati pagina oficiala: Vodafone Romania

 

29 COMENTARII

    • In astfel de situatii va sugeram sa apelati serviciul de relatii cu clientii Vodafone sau sa mergeti intr-un punct Vodafone pentru a lamuri situatia.

      • Ai incercat vreodata sa apelezi *222 si sa incerci sa iei legatura cu un operator?????
        Este imposibil….. numai cu robotul poti vorbi si atat abia astept sa ma.portez..dupa aproape 15 ani de vodafone renunt…!!!!!!

        • Si eu incerc sa iau legatura cu cineva de la Vodafone de aproape o luna si nu reusesc. Eu deja m-am mutat la Orange din cauza asta, Am reincarcat cu oferta online si mi-a mers cateva ore doar apoi credit insuficient….O porcarie, si nu ai cums a iei legatura cu cineva. Tobi este complet inutil, te pune in asteptare in chat sa vorbesti cu cineva si nu raspunde nimeni zile intregi…..
          Porcarie de retea!

  1. De doua luni nu mai pot vedea factura Vodafone. O platesc „in orb”
    Am urmarit toate tutorialele, imi apare mesajul ca am cont si ca sunt asociate serviciile de televiziune si internet fix,dar nu imi mai apare pagina cu factura,ca sa o pot plati. Inainte introduceam nr de telefon,primeam un SMS cu un cod pe care il introduceamla pagina cu factura,validam codul si imi aparea factura.Acum ,cand deschid pagina,se tot invarte un cerculet,si ramane asa.Norocul meu ca stiam cat este factura,si o plateam in contul Vodafone,dar vreau sa o pot vizualiza.
    Si sa stiti ca suntem mai multi in aceasta situatie

    • Buna ziua. Va recomandam să contactaţi departamentul de relatii cu clientii de la Vodafone. Explicati acolo situatia cu siguranta se va gasi o rezolvare pentru dvs.

  2. Aveți un serviciu TV de toată jena , nu știu cum vă luați salariile pentru asemenea servicii. UPC era mult mai serios . De luna viitoare renunț la serviciile dumneavoastră execrabile. Apropo pentru ce o sa îmi scrieți și ce mă îndrumați , opțiunea este una singură – DEZABONARE. Va urez succes .

  3. de mai bine de cateva zile mie si celorlalti oameni care folosesc internet vodafone nu le merge bine este lag ( peste 300ms) (si stiu ca nu merge la nicunul bine pt ca au acceasi problema in exact acelasi timp) va rog frumos sa remediati problema cat mai rpd multumesc

  4. Am activa oferta nationala 6. Sunt in Italia si nu pot sa apelez nici un nr. pentru ca e activ serviciu de excluziune a apelurilor. Ce este asta? Pe telefon nu am nici un blocaj activat. Ajutorrrr

  5. Cum pot lua legatura cu un operator?nu fct nimic.Am incarcat 5 euro ieri pe tel.sotului si nu s a incarcat,desi tranzactia apare ca reusita,nu pot lya leg.cu nici un operator.Halal servicii,unde sunt nr la care pori silocita ajutoe,peste tor-robotul,care fct aiurea

  6. Vreau sa obtin lista convorbirilor dintre nr meu si un alt numar din noiembrie 2019 pana in prezent. Inteleg ca trebuie sa coste acest serviciu. Unde ma adresez?

  7. Bună ziua
    Aş dori codul PUK pentru un număr Vodafone. La nr. 0372022222 mi se spune că numărul este incorect şi nu pot rezolva cu Andreea. Ce pot face?

    Mulţumesc

  8. Bună ziua. Vreau să știu dacă mai pot recupera nr de telefon care l-am pierdut acum 1 an din neglijența mea că nu am reîncărcat cartela Vodafone la timp..mulțumesc anticipat

  9. Nu pot accesa contul my vodafone deoarece numarul asociat contului nu mai este folosit, am un alt numar.
    as dori stergerea contului creat sau asocierea la numarul nou

  10. @Alexandru Cristian: sper ca Andreea să vă lase cât mai curând fără joburi pe toți angajații așa-ziși „umani” din frumoasa companie Vodafone. Oricum nu e nicio diferență între modul în care voi și „ea” vă tratați clienții.

    • Buna ziua
      Modul prin care functioneaza si ofera suport clientilor (serviciu de relatii clienti) sunt gestionate exclusiv de compania Vodafone. Din pacate eu nu va pot ajuta mai mult decat exemplificand modul prin care este posibil sa contactati serviciile de asistenta clienti conform cu indicatiile oficiale regasite pe site-ul Vodafone.
      Va multumesc pentru intelegere.

  11. Buna ziua,
    Vreau sa multumesc domnului Alexandru, specialist relatii clienti si doamnei Alexandra pentru ajutorul dat in rezolvarea problemelor pe care le-am avut cu telefonia fixa si abonamentul. Multumesc pentru promptitudine (din momentul in care in ajuns problema mea la dansii), profesionalismul de care ati dat dovada si amabilitate si va doresc sanatate si numai bine. Cu stima, Claudia Badila, Deva.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

iHidro este aplicatia Hidroelectrica pentru mobil

Aplicatia Hidroelectrica se numeste iHidro si poate fi instalata pe dispozitivele mobile atat pentru sistemele...

Electrica Furnizare – Furnizor energie electrica

Electrica Furnizare SA are ca obiect principal de activitate comercializarea energiei electrice, iar ca obiecte...