Relatii cu clientii Vodafone

publicat

Vodafone Group Plc este o companie multinațională britanică de telecomunicații cu sediul în Londra, Marea Britanie. Incadrul acestui articol vom analiza posibilitatea de a intra in legatura cu serviciul de relatii cu clientii de la Vodafone.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone

In cazul in care aveti nevoie de suport sau este necesar doar semnalarea unei defectiuni in functionarea serviciilor oferite de companie, va recomandam sa apelati la serviciul relatii cu clientii Vodafone.

Contact telefonie mobilă Vodafone

Contact telefonic: *222 / 0372.02.2222  Număr gratuit din rețeaua Vodafone.

Departamentul Relații Clienți pentru telefonie mobila, rezolvă orice solicitare referitoare la telefonia mobilă, pentru persoane fizice și juridice prin Ghidul Andreea sau cu ajutorul unui consultant.

Ce probleme pot aparea la telefonia mobila:

  • semnal slab sau intermitent;
  • blocarea sau deblocarea unui număr Vodafone şi codul PUK;
  • deconectare frecventa in timpul convorbirilor.

Telefon:  *228 / 0372.02.2258 – Număr de urgența – Rezolvă solicitările urgente, în afara programului de lucru

- Advertisement -

 

router

Sesizari si contact serviciul de relatii clienti Departament TV și Internet Fix

Pentru problemele legate de televiziunea de la Vodafone sau de internetul Fix de la Vodafone, va sugeram sa apelati numarul de telefon:

Telefon Vodafone: 031 / 1000 872 – valabil pentru serviciul TV si internet.

Departamentul Relații Clienți Vodafone pentru internet si televiziune va poate ajuta in situatii precum:

  • lipsa semnal TV;
  • Semnal TV slab sau cu interferente;
  • Probleme de conectare la internet;
  • Internetul functioneaza deficitar – paginile se incarca greu.

Pentru sesizari si deranjamente internet si TV Vodafone apelati numarul 031 / 1000 872

Cum te poti conecta la Roming in Vodafone

Când ești în roaming, poți selecta reţeaua:

  • automat (recomandat) sau
  • manual dacă: ai preferinţe pentru o anumită reţea, ai probleme cu găsirea reţelei sau dacă iniţiezi apeluri din apropierea graniţei

În mod obişnuit, telefonul selectează automat reţeaua cu cel mai puternic semnal. Verifică dacă telefonul este setat pe căutarea manuală a reţelei. Într-un asemenea caz ai la dispoziţie următoarele variante:

  • alegi manual o altă reţea din meniul telefonului, închizi şi reporneşti telefonul;
  • modifici setarea de tip manual în cea de tip automat şi telefonul va selecta singur reţeaua, aceasta fiind varianta recomandată.

Serviciile Vodafone sunt in general de o calitate foarte buna insa in anumite situatii si aici pot aparea probleme pe care le puteti solutiona alaturi de serviciul de relatii cu clientii Vodafone.

In functie de probleme aparute va sugeram sa apelati fix departamentul dedicat serviciilor aferente.

Cum reîncarc Cartela Vodafone?

Poti reîncarca o cartela Vodafone foarte usor respectand pasii urmatori:

  1. Daca folosesti o cartela, faci reincărcarea în noua aplicație My Vodafone:
    • Meniu Rapid > Reîncărcă cu credit  
    • Meniu Rapid > Reîncarcă cu ofertă
  2. Poți reîncărca online aici: https://factura.vodafone.ro/reincarca-o-cartela
  3. Dacă folosești un abonament, poti proceda astffel:
    • Intră in aplicația My Vodafone > Reîncarcă o cartelă
    • Intră in contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro, sectiunea Serviciile tale – Reîncărcare.

 

PROCEDURA DE SOLUȚIONARE A RECLAMAȚIILOR UTILIZATORILOR FINALI

1. Reclamațiile privind produsele și serviciile de comunicații electronice furnizate de către Vodafone pot fi înaintate de către utilizatorii finali, persoane fizice sau juridice, în oricare din următoarele moduri:
a) telefonic, la numerele:
– 0372.022.222 sau *222 (de pe telefonul mobil) pentru serviciile mobile;
– 0311000872 pentru serviciile fixe si TV;
– *222 (de pe telefonul mobil).

b) prin fax, la numerele:
0372.021.413 pentru clienții persoane fizice;
0372.021.475 pentru clienții persoane juridice.

c) prin email și internet, la adresele:
– persoane.fizice_ro@vodafone.com
– persoanefizice_fix_tv@vodafone.com
– persoane.juridice_ro@vodafone.com
– persoanejuridice_fix_tv@vodafone.com
– la adresa web: vodafone.ro/asistență/contact/formular-asistență/

d) prin poștă, adresate către: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România.
e) prin depunerea acestora în scris la magazinele Vodafone.

Pentru detaliii suplimentare consultati pagina oficiala: Vodafone Romania

 

WordPress 6.0 noul update lansat recent

WordPress 6.0 a fost lansat de curand si include...

Placa video Nvidia GeForce RTX 4090

Noua placa video Nvidia RTX 4090 se va lansa...

Schimbare contract la Hidroelectrica

In cadrul  acestui articol vom incerca sa identificam pasii...

Contact Raja Constanta

Contact Raja Constanta pentru avarii, sesizarii sau reclamatii cu...

Disney plus Romania – Cand va fi lansat Disney+

Disney Plus va fi lansat in Romania incepand din...
49AbonațiAbonați-vă

6 COMENTARII

    • In astfel de situatii va sugeram sa apelati serviciul de relatii cu clientii Vodafone sau sa mergeti intr-un punct Vodafone pentru a lamuri situatia.

  1. De doua luni nu mai pot vedea factura Vodafone. O platesc „in orb”
    Am urmarit toate tutorialele, imi apare mesajul ca am cont si ca sunt asociate serviciile de televiziune si internet fix,dar nu imi mai apare pagina cu factura,ca sa o pot plati. Inainte introduceam nr de telefon,primeam un SMS cu un cod pe care il introduceamla pagina cu factura,validam codul si imi aparea factura.Acum ,cand deschid pagina,se tot invarte un cerculet,si ramane asa.Norocul meu ca stiam cat este factura,si o plateam in contul Vodafone,dar vreau sa o pot vizualiza.
    Si sa stiti ca suntem mai multi in aceasta situatie

    • Buna ziua. Va recomandam să contactaţi departamentul de relatii cu clientii de la Vodafone. Explicati acolo situatia cu siguranta se va gasi o rezolvare pentru dvs.

  2. Aveți un serviciu TV de toată jena , nu știu cum vă luați salariile pentru asemenea servicii. UPC era mult mai serios . De luna viitoare renunț la serviciile dumneavoastră execrabile. Apropo pentru ce o sa îmi scrieți și ce mă îndrumați , opțiunea este una singură – DEZABONARE. Va urez succes .

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.