Relatii cu clientii Vodafone

publicat

Vodafone Group Plc este o companie multinațională britanică de telecomunicații cu sediul în Londra, Marea Britanie. Incadrul acestui articol vom analiza posibilitatea de a intra in legatura cu serviciul de relatii cu clientii de la Vodafone.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone

In cazul in care aveti nevoie de suport sau este necesar doar semnalarea unei defectiuni in functionarea serviciilor oferite de companie, va recomandam sa apelati la serviciul relatii cu clientii Vodafone.

Contact telefonie mobilă Vodafone

Contact telefonic: *222 / 0372.02.2222  Număr gratuit din rețeaua Vodafone.

Departamentul Relații Clienți pentru telefonie mobila, rezolvă orice solicitare referitoare la telefonia mobilă, pentru persoane fizice și juridice prin Ghidul Andreea sau cu ajutorul unui consultant.

Ce probleme pot aparea la telefonia mobila:

  • semnal slab sau intermitent;
  • blocarea sau deblocarea unui număr Vodafone şi codul PUK;
  • deconectare frecventa in timpul convorbirilor.
- Advertisement -

Telefon:  *228 / 0372.02.2258 – Număr de urgența – Rezolvă solicitările urgente, în afara programului de lucru

 

router

Sesizari si contact serviciul de relatii clienti Departament TV și Internet Fix

Pentru problemele legate de televiziunea de la Vodafone sau de internetul Fix de la Vodafone, va sugeram sa apelati numarul de telefon:

Telefon Vodafone: 031 / 1000 872 – valabil pentru serviciul TV si internet.

Departamentul Relații Clienți Vodafone pentru internet si televiziune va poate ajuta in situatii precum:

  • lipsa semnal TV;
  • Semnal TV slab sau cu interferente;
  • Probleme de conectare la internet;
  • Internetul functioneaza deficitar – paginile se incarca greu.

Pentru sesizari si deranjamente internet si TV Vodafone apelati numarul 031 / 1000 872

Cum te poti conecta la Roming in Vodafone

Când ești în roaming, poți selecta reţeaua:

  • automat (recomandat) sau
  • manual dacă: ai preferinţe pentru o anumită reţea, ai probleme cu găsirea reţelei sau dacă iniţiezi apeluri din apropierea graniţei

În mod obişnuit, telefonul selectează automat reţeaua cu cel mai puternic semnal. Verifică dacă telefonul este setat pe căutarea manuală a reţelei. Într-un asemenea caz ai la dispoziţie următoarele variante:

  • alegi manual o altă reţea din meniul telefonului, închizi şi reporneşti telefonul;
  • modifici setarea de tip manual în cea de tip automat şi telefonul va selecta singur reţeaua, aceasta fiind varianta recomandată.

Serviciile Vodafone sunt in general de o calitate foarte buna insa in anumite situatii si aici pot aparea probleme pe care le puteti solutiona alaturi de serviciul de relatii cu clientii Vodafone.

In functie de probleme aparute va sugeram sa apelati fix departamentul dedicat serviciilor aferente.

Cum reîncarc Cartela Vodafone?

Poti reîncarca o cartela Vodafone foarte usor respectand pasii urmatori:

  1. Daca folosesti o cartela, faci reincărcarea în noua aplicație My Vodafone:
    • Meniu Rapid > Reîncărcă cu credit  
    • Meniu Rapid > Reîncarcă cu ofertă
  2. Poți reîncărca online aici: https://factura.vodafone.ro/reincarca-o-cartela
  3. Dacă folosești un abonament, poti proceda astffel:
    • Intră in aplicația My Vodafone > Reîncarcă o cartelă
    • Intră in contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro, sectiunea Serviciile tale – Reîncărcare.

 

PROCEDURA DE SOLUȚIONARE A RECLAMAȚIILOR UTILIZATORILOR FINALI

1. Reclamațiile privind produsele și serviciile de comunicații electronice furnizate de către Vodafone pot fi înaintate de către utilizatorii finali, persoane fizice sau juridice, în oricare din următoarele moduri:
a) telefonic, la numerele:
– 0372.022.222 sau *222 (de pe telefonul mobil) pentru serviciile mobile;
– 0311000872 pentru serviciile fixe si TV;
– *222 (de pe telefonul mobil).

b) prin fax, la numerele:
0372.021.413 pentru clienții persoane fizice;
0372.021.475 pentru clienții persoane juridice.

c) prin email și internet, la adresele:
– persoane.fizice_ro@vodafone.com
– persoanefizice_fix_tv@vodafone.com
– persoane.juridice_ro@vodafone.com
– persoanejuridice_fix_tv@vodafone.com
– la adresa web: vodafone.ro/asistență/contact/formular-asistență/

d) prin poștă, adresate către: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România.
e) prin depunerea acestora în scris la magazinele Vodafone.

Pentru detaliii suplimentare consultati pagina oficiala: Vodafone Romania

 

Contact Orange

Deranjamente – modalitati de contact Orange Romania. Departamentul de relatii...

Antivirus AVG cu licenta gratis

AVG Technologies este o companie cehă cunoscută pentru produsele...

Avast antivirus gratuit

Avast este un antivirus ce poate fi descarcat gratuit...

Relatii cu clientii Vodafone

Vodafone Group Plc este o companie multinațională britanică de...

Reconfigurare website optimizat 100% pentru viteza

In urma implementarii noilor tehnologii in reteaua noastra am...
33AbonațiAbonați-vă

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.