Situatii de Avarii termoenergetica si modul in care putem sa intram in contact cu serviciul de relatii cu clientii de la Termoenergetica.
Termoenergetica Bucureşti S.A. este operatorul regional al serviciului public de alimentare cu energie termică în arealul deservit de Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară Termoenergetică Bucureşti–Ilfov în baza Contractului de delegare a gestiunii directe a serviciului public de alimentare cu energie termică încheiat cu Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară Termoenergetică Bucureşti–Ilfov.
Avarii Termoenergetica – contact companie termoenergetică
Inainte de a vedea modalitatea de a intra in contact cu Termoenergetica Bucuresti trebuie sa mentionam ce are in exploatare acesta companie pentru municipiul Bucuresti.
Compania termoenergetică are în exploatare:
- Sistemul de transport şi distribuţie compus din:
954,09 km conducte – reţele termice primare;
2963,3 km conducte – reţele termice secundare. - Obiective:
1027 Puncte Termice, Staţii Centralizatoare, module termicel
47 Centrale Termice cvartall
1 Centrală Termică de Zonă Casa Presei.
Contact Termoenergetica
Pentru a intra in contact cu Termoenergetica avem la dispozitie mai multe modalitati prin care putem semnala avarii Termoenergetica, reclamatii sau alte informatii.
Contact Termoenergetica – telefon CALL CENTER TELVERDE 0800.820.002 pentru preluarea sesizărilor și reclamațiilor privind calitatea agentului termic livrat, precum și a avariilor produse în sistemul de termoficare – apel gratuit, program non-stop.
Telefon: 031.9442 pentru mesaje preînregistrate, pentru fiecare sector în parte, referitoare la functionarea sistemului de termoficare – tarif normal, program non-stop.
Termoenergetica Avarii si sesizari
In cazul in care apar avarii in sistemul de frunizare agent termic sau aveti de facut o reclamatie cu privire la calitatea agentului termic, compania pune la dispozitia clientilor sai un formular de contact prin care puteti face sesizari si reclamatii.
- Telefon Termoenergetica: centrala – 0372 148 000 / 0800 820 002
- Formular reclamatii, sesizari sau avarii – vezi formular
Datorita vechimi instalatiilor de termoficare din anumite sectoare din Bucuresti pot aparea avarii la sistemul de distributie fapt ce va genera oprirea agentului termic. Remedierea avariilor de catre echipa Termoenergetica se va face in cel mai scurt timp posibil.
Termo energetica opereaza in toate sectoarele din Bucuresti si are contracte cu nenumarate asociatii de proprietari.
Ce avarii pot aparea la Termo energetica:
- lipsa apa calda;
- agentul termic nu este in parametri;
- lipsa caldura;
- alte probleme semnalate in diferite sectoare din Bucuresti.
Rezilierea contractului Termoenergetica
Conform informatiilor publicate pe site-ul oficial al companiei termoenergetică din Bucuresti, sintetizam urmatoarele aspecte in rezilierea unui contract cu Termoenergetica:
- Orice solicitare de reziliere a contractului de furnizare a energiei termice, se face în scris şi se înregistrează la Registratura CMTEB;
- Consumatorul trebuie să permită accesul personalului CMTEB în spaţiul care face obiectul contractului în vederea sistării furnizării energiei termice;
- În cazul în care punctul de consum este situat într-un apartament din cadrul unui imobil tip condominiu, rezilierea contractului de furnizare a energiei termice se poate realiza în următoarele condiţii:
– Destinaţia apartamentului care face obiectul contractului revine la destinaţia iniţială, respectiv cea de locuinţă;
– Debranşarea instalaţiilor termice aferente apartamentului, de la sistemul centralizat de alimentare cu energie termică, cu respectarea legislaţiei în vigoare (Legea nr. 51/2006 şi Legea nr. 325/2006). - Utilizatorul are obligaţia de a achita integral debitele datorate către furnizor.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Direcţia Comercială – Serviciul Clienţi:
Adresa Termoenergetica: Str. Sfinţii Apostoli nr. 14, sector 5, Bucuresti
Telefon: 0372.757.000; 0372.757.008.
TermoAlert este aplicatia prin care sunt semnalate avarii la Termoenergetica aparute pe diferite strazi din Bucuresti sau in diferite sectoare din capitala.
Aplicatia TermoAlert poate fi descrcata pentru telefoanele Android si IOS.
In cazul in care te regasesti intr-o situatie neplacuta sau ai de semnalat o avarie la termo energetica, atunci poti contacta serviciul de relatii clienti.
Pentru informatii suplimentare despre avarii, sesizari sau informatii facturi si contracte Termoenergetica va recomandam sa analizati site-ul oficial al companiei – cmteb.ro