Ryanair este una dintre cele mai mari companii aeriene LOW COST care activeaza atat in Europa dar si in tari din afara Europei. Ne propunem o analiza a modului de contact RyanAir pentru informatii zboruri, solicitari bilete sau asistenta call center RyanAir.
Contact RyanAir – informatii call center
Pentru a intra in legatura cu serviciul de call center RyanAir sau asistenta online avem la dispozitie mai multe metode prin care poti lua legatura cu un agent call center RyanAir.
- Contact prin telefon call center RyanAir;
- Direct din contul tau pe chat;
- Prin intermediul formularului de contact RyanAir.
Chatul nostru Bot Molli va poate ajuta 24/7, iar agenții noștri sunt disponibili 7 zile pe săptămână.
Informatii si contact RyanAIR
Departament Rezervări noi si Întrebări generale
Telefon RyanAir: +44 1279358438. Apelurile sunt taxate la tarifele locale. (nu exista suport in limba romana)
- *Apelurile de pe mobile sau alte rețele pot costa mai mult.
- *Limbi disponibile: Engleză, Italiană, Germană, Spaniolă, Franceză și Poloneză.
Rezervările sau modificările rezervărilor efectuate prin intermediul Centrului nostru de Contact RyanAir Otopeni vor suporta costuri mai mari, dacă rezervarea sau modificarea a fost realizată online.
Reclamatii si sesizari RyanAIR
Daca din anumite motive este necesar sa reclamati serviciile oferite de compania aeriana, RyanAIR va pune la dispozitie un formular de contact prin care se pot depune reclamatii in functie de tipul acestora.
Reclamatii bagaje RyanAir
Raportarea bagajelor deteriorate/rătăcite la aeroportul de sosire nu reprezintă o cerere de despăgubire adresată Ryanair şi, de aceea, este necesar să formulezi şi o cerere directă, în intervalul de timp stabilit prin Convenţia de la Montreal din 1999 și Termenii şi condiţiile generale de transport Ryanair:
- Bagajele deteriorate – trebuie raportate la aeroportul de sosire şi, în plus, o cerere de despăgubire trebuie transmisă către Ryanair în termen de 7 zile de la data deteriorării.
- Bagajele pierdute – trebuie raportate la aeroportul de sosire și, în plus, o cerere însoțita de documente justificative trebuie înaintata companiei Ryanair în termen de 21 de zile de la data la care bagajul v-a fost pus la dispoziție.
Timpul obisunit de procesare reclamatii si sesizari bagaje la RyanAir este de 15 zile lucratoare. Vezi formular reclamatii -> AICI
Rambursare bilet de avion RyanAir
In cazul in care este necesara rambursarea unui zbor din anumite motive, compania pune la dispozitia clientilor sau un formular de rambursare pe care il poti completa online – Vezi formular
Vei avea dreptul la o rambursare completă a tuturor sumelor plătite în legătură cu zborul respectiv:
- efectuăm o modificare de cel puțin 5 ore la ora de plecare programată;
- acest lucru este inacceptabil pentru tine; și
- nu îți putem face rezervare la un zbor alternativ care să fie acceptabil pentru tine.
Aeroport Otopeni contact RyanAIR
Ticketing & rezervări:
Prin compania de handling Menzies Aviation
Tel: +40 212013486
Bagaje pierdute & reclamații:
Prin compania de handling Menzies Aviation
Tel: + 4 ( 021) 204 2675/ +4 ( 021) 204 3438
E-mail: otplfxh@johnmenzies.aero
RyanAir are o flota uriasa de aproximativ 400 de avioane Boeing 737-800 NG și MAX. Până în 2024, flota Ryanair va număra 520 de aeronave Boeing 737-800 NG si MAX.
In prezent RynaAir este o companie respectata si tot mai utilizata de persoanele care doresc sa calatoreasca in Spania, Italia sau Anglia. Alaturi de WizzAir, RyanAir este una dintre companiile low cost favorite de clientii din Europa si Romania.